|
|
 |
|
پاسخ سوالات رایج در مورد ارائه خدمات پشتیبانی و پس از فروش در ذیل ارائه شدهاند، در صورتی که سوالی دارید کافی است با لینوکس سیدی تماس بگرید :)
- من سفارشی را ثبت نمودهام اما تمایل به دریافت آن ندارم، بایستی چه کار کنم؟
کافی هست در سریعترین زمان ممکن با ما تماس گرفته تا سفارش شما را حذف نماییم. جهت ارتباط با ما میتوانید از هر یک از روشهای تماس تلفنی، ارسال پیامک یا ایمیل استفاده نمایید و اطلاعات دقیق تماس با ما در این صفحه (لینک) درج گردیدهاند. البته اگر سفارش شما از نوع ارسال با پیک موتوری (مخصوص شهر تهران) بوده باشد حتما قبل از ارسال با شما تماس گرفته خواهد شد. همچنین پس از تماس شما با ما در صورتی که سفارش خود را پرداخت نمودهاید اطلاعات بانکی شما درخواست میشود تا واریز وجه پرداختی شما در سریعترین زمان ممکن انجام گردد. توجه داشته باشید که اگر سفارش شما ارسال گردیده باشد دیگر امکان انجام مواردی که در بالا شرح داده شد میسر نمیباشد. - من سفارشی را ثبت و دریاف نمودهام، چگونه میتوانم آن را باز پس دهم؟
امکان بازپسگیری سفارش فقط در یک صورت امکان پذیر میباشد. در صورتی که شما سفارش را دریافت نمایید بسته را باز ننمایید و آن را به نشانی فروشگاه که در این صفحه درج شده است به هر روشی که مایل هستید باز گردانید. در صورتی که بسته را به صورت سالم و بازنشده به فروشگاه پس بدهید وجه سفارش شما با کسر هزینه بستهبندی و ارسال به حساب شما واریز خواهد گردید. - من سفارشی را دریافت نمودهام اما تعدای از آنها خراب هستند، چه کار کنم؟
به هیچ وجه نگران نباشید! کافی هست از طریق فرم تماس با ما مواردی که سالم نیستند را همراه با شماره سفارش خود اعلام نمایید تا موارد اعلامی مجددا ارسال شوند. ارسال مجدد محصولات در سیدی به صورت کاملا رایگان انجام میگردند. - من سفارشی را دریافت نمودهام اما از کیفیت محصولات راضی نیستم، چه کار کنم؟
اصلا نگران نباشید، شماره سفارش خود را همراه با شماره کارت بانکی خود از طریق فرم تماس با ما ارسال نمایید تا وجه پرداختی شما باز پس گردد. در صورتی که نیاز به پس فرستادن سفارش باشد فروشگاه لینوکس سیدی هزینه ارسال شما را نیز پرداخت خواهد نمود. - آیا مالیات بر ارزش افزوده در سفارشات اعمال میگردد؟
بله، کلیه قیمتها با احتساب مالیات بر ارزش افزوده میباشند. - قیمت ارائه شده در فاکتور تا چه زمانی معتبر میباشد؟
در صورتی که وجه سفارش خود را از طریق درگاه اینترنتی پرداخت نمایید، قیمتهای درج شده در فاکتور معتبر و بدون تغییر خواهد بود. اما اگر نحوه پرداخت شما به صورت واریز به حساب یا پرداخت در هنگام تحویل باشد، قیمتهای درج شده در فاکتور تنها تا ۲۴ ساعت معتبر میباشد و در صورت تغییر، نیاز به پرداخت مابهالتفاوت میباشید.
- سوالات گنو/لینوکسی خود را از کجا بپرسیم؟
در صورتی که در رابطه با دنیای نرمافزاری آزاد سوالاتی دارید میتوانید در انجمنهای تخصصی گنو/لینوکس سوالات خود را مطرح نمایید یا در جلسات گروه کاربران لینوکس شهر خود شرکت نماید. انجمنهای کاربری گنو/لینوکس ایران (تکنوتاکس سابق) انجمنهای کاربری اوبونتو ایران انجمنهای کاربری اپنسوزه ایران انجمنهای کاربری فدورا ایران انجمنهای کاربری دبیان ایران گروه کاربران لینوکس تهران گروه کاربران لینوکس اصفهان گروه کاربران لینوکس گیلان گروه کاربران لینوکس مشهد
|
این صفحه در تاریخ 13 دی، 1390 به فروشگاه ما اضافه شده است. |
|
|
|
|